Często Zadawane Pytania Dotyczące Klarna
Klarna może przeprowadzić tak zwane niezarejestrowane zapytania (lub miękkie wyszukiwania kredytowe), które nie wpływają na ocenę kredytową i są widoczne tylko dla Ciebie i Klarna, ale nie są widoczne dla innych pożyczkodawców. Ani Klarna, ani https://www.anastasiabeverlyhills.co.uk nie prowadzą weryfikacji kredytowej, która mogłaby wpłynąć na Twoją ocenę kredytową.
Możesz zapłacić kartą debetową lub kredytową bezpośrednio przy kasie lub skorzystać z naszej opcji płatności „Zapłać później” – w takim wypadku możesz zapłacić za towary kartą kredytową lub debetową po ich otrzymaniu.
Gdy https://www.anastasiabeverlyhills.co.uk zaakceptuje Twoją rezygnację/zwrot, Klarna anuluje wyciąg lub zwróci Ci pieniądze.
Termin płatności wynosi 30 dni po wysłaniu przedmiotu. Aby pomóc Ci zapłacić na czas, powiadomimy Cię dwa dni przed terminem płatności – otrzymasz e-maile z przypomnieniami o płatności – a jeśli będzie bardzo późno, wyślemy Ci również SMS-a lub list. Jeśli nie zapłacisz Klarna za zamówienie, wpłynie to na Twoją ocenę kredytową.
Informacje o płatnościach są przetwarzane w bezpieczny sposób przez Klarna. Żadne dane karty nie są przekazywane ani przechowywane przez https://www.anastasiabeverlyhills.co.uk. Wszystkie transakcje odbywają się za pośrednictwem połączeń zabezpieczonych protokołami bezpieczeństwa zgodnymi z najnowszymi standardami branżowymi.
Jeśli wybierzesz opcję „Zapłać później”, Klarna wyśle Ci wiadomość e-mail z dalszymi instrukcjami płatności. Ta wiadomość będzie zawierać link do Klarna, gdzie możesz uregulować płatność kartą kredytową lub debetową.
Możesz zapłacić za zamówienie w dowolnym momencie po otrzymaniu wiadomości e-mail od Klarna ze szczegółami płatności. Aby zapłacić za zamówienie, wystarczy postępować zgodnie z instrukcjami w tej wiadomości e-mail.
Jeśli płacisz kartą, https://www.anastasiabeverlyhills.co.uk natychmiast potwierdzi Twoje zamówienie. W przypadku opcji „Zapłać później” Klarna wyśle Ci potwierdzenie płatności na adres e-mail użyty przy składaniu zamówienia. Jeżeli po dokonaniu płatności nie otrzymasz potwierdzenia, możesz w każdej chwili sprawdzić status swojego zamówienia i płatności, logując się na stronie www.klarna.com
Gdy https://www.anastasiabeverlyhills.co.uk/ otrzyma zwrot (częściowy lub pełny), a Ty otrzymasz stosowne potwierdzenie, w przypadku częściowego zwrotu Klarna wyśle Ci zaktualizowany wyciąg. W przypadku pełnego zwrotu Twój wyciąg zostanie zamknięty.
Masz 30 dni na zapłatę, więc nie musisz płacić od razu. Jeśli zbliża się termin płatności, a Twoje towary nadal nie dotarły, skontaktuj się z https://www.anastasiabeverlyhills.co.uk,
aby sprawdzić status dostawy. Możesz również skontaktować się z działem obsługi klienta Klarna, abyśmy przesunęli termin płatności